reklama

cestovanie na slovensku

Ako rýchlo zbohatnúť? Cestoval som v nedeľu z viedenského letiska do Bratislavy. Aký bol môj údiv, keď mi vodič autobusu na otázku: Koľko stojí lístok do Bratislavy? odpovedal, že 9 Eur. Na moju otázku, či môžem platiť v korunách, mi odpovedal znovu 9 eur.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

V zahraničí za podobnú vzdialenosť zaplatíte okolo 2eur, max. ak sa jedná o

podobný autobus na letisko tak 3eur. Ja sa pýtam, ako je možné na Slovensku si vypýtať 300% a možno aj 450% viac

ako je zvykom inde? Keď som si uvedomil, že sa jedná o cca 50km, tak mi vyšla závratná suma. Jedna cesta s cca 30

cestujúcimi pri konverznom kurze približne 30Sk je možné zarobiť 9x30x30 = 8100 za 1 hod. cesty. Samozrejme, že si

uvedomujem, že do cesty je započítaný plat vodiča, odpisy autobusu, nejaký ten zisk ale žeby až taký? To niektorí z

nás už tú Európu nielen dobehli ale aj ďaleko predbehli. Škoda že nie všetci.

Jaroslav Kultan

Jaroslav Kultan

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pedagóg Ekonomickej univerzity v Bratislave, spolupracovník STU v Bratislave. Špecializuje sa na ekonomické, ekologické a energetické zariadenia , hlavneobnoviteľné zdroje energie, návrh a realizácia malých energetických zdrojov. V oblasti vzdelávania na zavádzanie IT do vyučovania, metodické, didaktické, psychologické aspekty daného procesu. V svojej práci využíva dobré kontakty nielen v EU ale aj v Ruskej federácii, Kazachstane, Ukrajine. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEkologické zdroje energieSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu